Home>Klantenservice>Bestellen

Bestellen

Wil je graag hulp bij het plaatsen van je bestelling? Of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je met plezier.

Plaats eenvoudig je bestelling in de Dille & Kamille webwinkel door onderstaande stappen te volgen:

1. Een keuze maken:
Onze webwinkel heeft een aantal 'afdelingen'. Hier hebben we onze artikelen per soort voor je onderverdeeld in logische groepen, met  duidelijke foto's en uitleg. Daarnaast kan je gebruik maken van de zoekfunctie rechtsboven in het scherm. Als je een artikel hebt uitgekozen, kies je bij 'Aantal' het gewenste aantal stuks. Wil je een hoger aantal bestellen dan hier staat aangegeven? Kijk dan bij Stap 2 en plaats alvast 1 artikel in je winkelmandje.

2. Het winkelmandje:
Voeg het door jou gekozen artikel toe aan je winkelmandje door op 'Toevoegen aan winkelmandje' te klikken. Je ziet nu rechtsboven wat er in je winkelmandje zit en wat de verzendkosten zijn. Nu kan je ervoor kiezen om verder te winkelen, of je klikt op je winkelmandje om af te rekenen. Als je het aantal van een gekozen artikel wil verhogen, kan je op de pagina 'Winkelmandje' bij 'Aantal' de gewenste hoeveelheid invullen. Neem, als na het invoeren van de gewenste hoeveelheid gemeld wordt dat dit aantal niet op voorraad is, contact met ons op via onze klantenservice. Wil je een artikel verwijderen uit je winkelmandje? Klik dan op de knop 'Verwijder'. Uiteindelijk zie je de door jou uitgekozen artikelen, met daarbij de gewenste aantallen per artikel, en het bedrag van je bestelling. Onderaan dit overzicht zie je de verzendkosten. Als je nu je bestelling wil afronden, kies je voor 'Bestellen'. Als je graag nog verder winkelt, klik je op 'Verder winkelen'.

 

3. Cadeauservice:
Wil je je bestelling als cadeau laten inpakken? De kosten hiervoor zijn € 0,75 en je kan dit aangeven door te kiezen voor 'Als cadeau verpakken'. Daarnaast is er de mogelijkheid om - voor € 1,50 - een wenskaart met daarop jouw persoonlijke tekst toe te voegen aan je bestelling. Hiervoor kies je eerst één van onze originele wenskaarten en daarna voer je je boodschap in. Wij printen deze boodschap op de kaart en voegen deze toe aan het pakket.
Als je geen gebruik wil maken van de cadeauservice, kan je deze stap overslaan en direct kiezen voor 'Bestellen'. Als je toch nog verder wil winkelen, kies je voor 'Verder winkelen'.

 

4. Persoonlijke gegevens en factuuradres:
Bent je een nieuwe klant bij de Dille & Kamille webwinkel? Dan vragen we je eerst een aantal persoonlijke gegevens in te voeren. Deze gegevens hebben wij nodig om ervoor te zorgen dat je bestelling goed wordt verwerkt en afgehandeld. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met je persoonlijke gegevens om (zie hiervoor onze privacy policy).

Hebt je al eerder besteld bij de Dille & Kamille webwinkel? Dan vragen we je in te loggen met je eerder opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, voer dan een willekeurig wachtwoord in. Je krijgt een melding dat de combinatie van e-mailadres en wachtwoord onbekend is. Wij sturen je vervolgens per e-mail een nieuw wachtwoord. Na het invoeren van je inloggegevens worden je persoonlijke gegevens automatisch opgehaald en kan je verder met het bestelproces.

 

5. Bezorgadres:
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan op je eigen adres (factuuradres), bijvoorbeeld als je een cadeau wil laten bezorgen. Antwoord dan 'ja' op de vraag: 'Wilt u het pakket op een ander adres laten bezorgen?' Vervolgens voer je een aantal persoonlijke gegevens van de ontvanger in (naam, adres, woonplaats), wij zorgen ervoor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd. Wanneer je je bestelling gewoon op je eigen (factuur)adres wil laten bezorgen, antwoord je 'nee' op deze vraag. Nu kun je ervoor kiezen om door te gaan naar de 'Betaalmethode' of terug te keren naar je 'Winkelmandje' om verder te winkelen.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een Kiala servicepunt. Er bestaan meer dan 500 punten, deze zijn vaak ’s avonds laat geopend of in het weekend open.  Grote artikelen zoals o.a. onze stoelen, kunnen helaas niet naar een Kiala servicepunt verzonden worden.

 

6. Betalen:
Vervolgens kies je de door jou gewenste betaalmethode. In Nederland kan je kiezen voor een betaling met iDeal, Mastercard of Visa. In België kan jeeen keuze maken tussen betaling met Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa of Maestro. Nadat je de gewenste betaalmethode hebt gekozen, krijg je het totaaloverzicht van je bestelling te zien. Op dit overzicht kan je je bestelling voor de laatste keer controleren. Ga je akkoord met je bestelling? Klik dan op 'Betalen'. Zodra je de betaling hebt afgerond verschijnt er op je scherm een bevestiging van je bestelling. Vervolgens ontvang je deze ook per e-mail.

 

7. Een bestelling wijzigen als deze al is geplaatst:
Wil je toch nog iets wijzigen in je bestelling, terwijl je deze al hebt geplaatst? Geen probleem, neem even contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag om je bestelling aan te passen.

 

8. Bevestigingsmail:
Na het plaatsen van je bestelling en na het afronden van de betaling, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin vind je ook een linkje naar de track & trace-code van je bestelling. Als bijlage bij de bevestigingsmail zit je factuur.
Van zodra wij je pakket meegeven met de bezorgdienst ontvang je van ons opnieuw een e-mail.