Home>Klantenservice>Bezorgen en verzendkosten

Bezorgen en verzendkosten

Bezorg- en levertijd
Snel uw artikelen in huis? Dat kan met PostNL. Bestellingen die voor 23.00 uur worden gedaan, worden de volgende dag al geleverd. Enige voorwaarde is wel dat je kiest voor PostNL als bezorgmethode en op zondag wordt (nog) niet bezorgd door ons.

Bestellingen boven de €45 verzenden we gratis
Bij een totale bestelwaarde tot €45 rekenen wij €4,95 voor de verzendkosten. Deze kosten vind je terug in je winkelmandje, voordat je gaat betalen. Bij bestellingen boven de €45 nemen we de verzendkosten voor onze rekening. Let op: voor een aantal grote artikelen – bijvoorbeeld stoelen – rekenen wij een extra verzendbijdrage van €4,50 per bestelling.

Bezorgadres
Dille & Kamille bezorgt momenteel in Nederland, België, Frankrijk en in Duitsland. Voor het transport en de bezorging van de pakketten werken we samen met Post NL, Kiala en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen. Dit kan je eigen adres (tevens factuuradres) zijn, of het adres van familie of vrienden. Weinig thuis? Kies dan als bezorgoptie voor Kiala of DHL servicepunt, zodat je bestelling wordt bezorgd bij een van deze punten. Let wel op dat je geen postbus als bezorgadres kan opgeven. 

Bezorgen 

Via Post NL:
 
PostNL is de snelste bezorgmethode. Indien je bij ons op werkdagen voor 23.00 uur hebt besteld, is je pakket de volgende dag al in huis. 
Je pakket wordt twee keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, wordt je pakket bij de buren afgegeven. Als het PostNL na twee pogingen niet lukt om je pakket te bezorgen, sturen zij het door naar een postkantoor bij jou in de buurt. Controleer voor de meest actuele status van je pakket de track & trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd. Exact weten op welke dag je pakket thuis wordt afgeleverd? Controleer hieronder op welke dag je bij ons besteld hebt. 

Op zaterdag besteld: maandag in huis
Op zondag besteld: maandag in huis
Op maandag besteld: dinsdag in huis
Op dinsdag besteld: woensdag in huis
Op woensdag besteld: donderdag in huis
Op donderdag besteld: vrijdag in huis
Op vrijdag besteld: zaterdag in huis


Via Kiala/UPS: 
Weinig thuis? Kies dan voor het gemak van een afhaalpunt en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt. Bestellingen via Kiala/UPS worden in 48 uur naar het servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft twee weken beschikbaar in het servicepunt. Indien je pakket niet binnen deze twee weken wordt opgehaald, wordt deze weer terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten. 

Via DHL: 
Je bestelling wordt naar het door jou gekozen DHL servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft vijf werkdagen beschikbaar in het servicepunt. Indien je deze niet ophaalt binnen vijf werkdagen, wordt het terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten.