Home>Klantenservice>Terugsturen

Terugsturen

Op welke manier kan ik mijn artikelen retourneren?

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem. Retourneren kan tot 21 dagen na aankoop via een aantal manieren. Indien de volledige order wordt teruggestuurd, wordt het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Retourkosten zijn voor eigen rekening.  

 

1.     Via PostNL, DHL of ieder ander postorderbedrijf

Je kan er voor kiezen om je pakket via een ander postorderbedrijf retour te sturen. Bijv. PostNL of DHL. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop een retouradres. Op dit formulier geef je aan welke(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak de retoursticker op het pakket en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.

 

2.     Via Kiala

Je kan er voor kiezen om je pakket via Kiala terug te sturen. Kijk voor de dichtstbijzijnde Kiala-punt op www.kiala.nl. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop een retouradres. Op dit formulier geef je aan welk(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak de retoursticker op het pakket en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.

3.     Via onze retourbalie in Nieuwegein
Wil je liever je producten persoonlijk komen afgeven, dan kun je langskomen bij onze retourbalie van onze logistieke partner in Nieuwegein:

            Active Ants
            Zeelandhaven 6
            3433 PL Nieuwegein

 

Of je nou via PostNL of een ander postorderbedrijf kiest, zorg er altijd voor dat je het verzendbewijs goed bewaart.

 

Wil je je artikel ruilen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via 079 363 4114  of via mail naar
klantenservice@dille-kamille.com.

 

Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?
Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via 079 363 4114  of via mail naar klantenservice@dille-kamille.com.

 

Hoe ontvangt je geld terug na een retourzending?
Je retourzending wordt bij ontvangst door ons gecontroleerd. Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden binnen veertien werkdagen. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard. Houd hierbij rekening met een verwerkingstijd van veertien dagen.

 

De klantenservice van Dille & Kamille is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur - 17:00.
Telefoonnummer: 079 363 4114
Je kan ons ook een e-mail sturen naar
klantenservice@dille-kamille.com.