Home>Klantenservice>Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

  • Ik heb een nieuw e-mailadres, kunnen jullie dit aanpassen?
    Je kan je accountgegevens, bv. je e-mailadres, zelf aanpassen op onze website. Log in met je oude accountgegevens, vervolgens kan je het e-mailadres en eventueel het factuur- en afleveradres wijzigen.
  • Hoe kan ik mij inschrijven voor jullie nieuwsbrief? En hoe kan ik me uitschrijven?
    Inschrijven kan via de link op de homepage van onze site. Rechts onderaan staat een balkje waar je je e-mailadres kunt achterlaten.
    Wil je je uitschrijven voor de nieuwsbrief? Dat kan via een ontvangen nieuwsbrief. Helemaal onderaan iedere nieuwsbrief vind je een linkje waarmee je je kan uitschrijven.
  • Kan ik mijn bestelling ruilen of terugbrengen in een van jullie winkels?
    Het is helaas niet mogelijk artikelen die je in de webwinkel hebt gekocht, in onze vestigingen om te ruilen.
    Je kan de artikelen daar eventueel wel terugbrengen. Als je de artikelen samen met het retourformulier afgeeft, sturen onze collega’s ze door naar het hoofdkantoor. Zodra wij de artikelen op het hoofdkantoor hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug. Je krijgt dus in de winkel géén geld terug.
  • Kan ik mijn bestelling ophalen in een van de winkels?
    Het is helaas niet mogelijk een bestelling die in de webwinkel is geplaatst, op te halen in een van onze vestigingen.
  • Heeft een van jullie winkels een bepaald artikel op voorraad?
    Helaas hebben wij geen centraal systeem waarin we de voorraden van onze vestigingen kunnen bekijken.
    Wil je een artikel in een van onze winkels kopen en wil je er zeker van zijn dat dit artikel op voorraad is? Neem dan telefonisch contact op met de desbetreffende winkel en vraag of ze het artikel voor je apart zetten. Spreek ook een datum af dat je het komt ophalen en afrekenen.
    Een overzicht van onze vestigingen en telefoonnummers vind je hier op onze website.
  • Wat moet ik doen als ik een groter aantal artikelen wil bestellen dan dat beschikbaar is in de webwinkel?
    Wil je groot aantal van een bepaald artikel bestellen? Stuur ons dan een e-mail met het de naam van het bewuste artikel, het artikelnummer en het gewenste aantal. Het artikelnummer vind je rechtsboven op de artikelpagina. Wij kijken dan voor je na of we het artikel nog kunnen bijbestellen en wat de eventuele levertijd is.

    Als wordt aangegeven dat een artikel 'tijdelijk uitverkocht' is, kan je je e-mailadres invullen onder het blokje: ‘Mail mij indien voorradig’. Je ontvangt automatisch een e-mail als het artikel weer op voorraad is.
  • Kan ik op factuur bestellen?
    Je kan bij ons ook via overschrijving betalen. Stuur ons hiervoor een e-mail met de artikelen, de artikelnummers en de aantallen die je wil bestellen en geef aan dat je graag een factuur wil ontvangen. Vermeld ook je factuur- en afleveradres. Wij laten je vervolgens weten of de gewenste artikelen op voorraad zijn en sturen je een factuur.
    Wij sturen de artikelen op zodra wij de betaling hebben ontvangen. Het is helaas niet mogelijk artikelen op te sturen als wij hier nog geen betaling voor ontvangen hebben.
  • Waar kan ik de factuur incl. BTW vinden? Is het mogelijk deze opnieuw te ontvangen?
    De factuur incl. BTW ontvang je als bijlage van de e-mail waarin wij laten weten dat het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst. Heb je deze e-mail niet meer? Stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer, dan sturen wij de factuur opnieuw naar je op.
  • Wat zijn de levertijden?
    Wanneer je een bestelling op werkdagen vóór 23:59 uur plaatst, geven wij de bestelling dezelfde dag nog mee met PostNL. In Nederland en België worden de pakketten normaalgesproken een dag later geleverd, voor Frankrijk hanteren wij een levertermijn van 2 à 3 dagen. Klik hier voor een duidelijk overzicht van alle levertijden.
  • Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
    Zodra wij je pakket meegeven met PostNL – dit doen wij normaalgesproken op werkdagen rond 16.00 uur – ontvang je een e-mail met de Track & Trace-code van je pakket. Met deze code kan je het pakket volgen op de website van PostNL.
  • Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
    Wij proberen onze artikelen altijd zo goed mogelijk te verpakken. Helaas komt het toch soms voor dat artikelen onderweg tijdens het vervoer beschadigen. Stuur ons dan een e-mail met een foto van het beschadigde/gebroken artikel. Geef ook het bestelnummer aan ons door, en geef aan of je een nieuw artikel wil ontvangen of liever het aankoopbedrag terug krijgt. Bewaar het artikel, maar stuur het nog niet terug. Wij laten u dan per e-mail mailen weten of het nodig is het artikel terug te sturen.
  • Levert de webwinkel ook in het buitenland? Does your web shop deliver to customers outside the Netherlands, Belgium, Germany and France – for instance to the United Kingdom?
    Ja, onze webwinkel levert naar bijna heel Europa, maar wij kunnen ook orders aanmaken voor buiten Europa. Voor meer informatie over de verzendkosten en levertijden, klik op 'International orders' in het linkermenu.

    Yes, we ship internationally, but different shipping costs and delivery timeframes may apply. For more information, consult our 'International orders' page in the menu on the left.
  • Kan ik mijn cadeaukaart ook in de webwinkel besteden?
    Ja, met de nieuwe cadeaukaart hebt dan kan dat. De nieuwe cadeaukaart bevat een streepjescode en is gekocht na 28 oktober 2016.
    Oude papieren cadeaukaarten (gekocht voor 28 oktober) zijn alleen in de winkels te besteden.