Meest gestelde vragen

  • Er is een artikel gebroken bij mij aangekomen, wat moet ik doen?

    Stuur het niet terug. We vinden het niet duurzaam om een pakketje met gebroken artikelen te laten vervoeren. Het maken van een foto van het gebroken of defecte artikel is voldoende. Stuur deze foto naar klantenservice@dille-kamille.com. Geef in dezelfde mail aan of je graag een vervangend artikel zou willen ontvangen of toch liever het aankoopbedrag terugwenst.
  • Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen bezorgoptie. Nadat je hebt besteld, krijg je altijd een track & trace code per mail om jouw bestelling te volgen.

  • Retour sturen, hoe doe ik dat?

    Binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Zie klantenservice pagina retourneren

  • Er ontbreekt een artikel, wat nu?

    Neem contact op met de klantenservice. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt in het centrale magazijn, waardoor een artikel niet is geleverd. De klantenservice geeft de collega's in het centrale magazijn dan de opdracht om het artikel (indien voorradig) direct na te sturen. 

  • Hoe kan ik een artikel ruilen?

    Ieder artikel kun je vanzelfsprekend retour sturen. Het aankoopbedrag krijg je dan terug op je rekening en daarmee kun je het nieuwe artikel bestellen. Ook kun je artikelen terugbrengen in de winkel. Daar krijg je echter niet direct je geld terug, dan wordt het ook op je rekening gestort.

  • Ik heb een bestelling geplaatst en het bedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen orderbevestiging en track & trace code ontvangen. Wat nu?

    Neem contact op met de klantenservice. Het kan zijn dat jij een typefoutje hebt gemaakt tijdens het invoeren van je e-mailadres en daarom de orderbevestiging en mail met de track & trace code, naar een verkeerd mailadres zijn verstuurd.

  • Ik wil voor mijn bedrijf meerdere artikelen bestellen. Kan dat?

    Stuur een mail naar voor de zakelijk@dille-kamille.com mogelijkheden.

  • Wat zijn de bezorgkosten (in binnen- en buitenland)?

    • Gratis afhalen: Haal je bestelling kosteloos op bij een van onze Dille & Kamille winkels.
    • Bezorging op aangegeven adres: Laat je bestelling bezorgen op het door jou gekozen adres, voor 5,95.
    • Aflevering bij afhaalpunt: Kies voor bezorging op een afhaalpunt voor 5,95.

     Voor de verzendkosten van andere landen, verwijzen wij je door naar internationale bestellingen.

  • Kan ik mijn bestelling ook in een winkel laten bezorgen?

    Ja dat is mogelijk. Als alles op voorraad is, ligt je bestelling binnen één tot twee werkdagen voor je klaar! We nemen contact met je op via e-mail zodra je je pakketje kunt ophalen.

  • Kan ik mijn bestelling in een winkel retourneren?

    Ja, het is mogelijk om de hele bestelling (of een deel van de bestelling) in een Dille & Kamille winkel te retourneren. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening zodra de artikelen zijn ontvangen door de webwinkel. 

  • Kan ik artikelen die ik in de webwinkel heb besteld in een winkel ruilen?

    In sommie gevallen kun je ruilen in de winkel, neem van te voren contact op met de desbetreffende winkel.

  • Kan ik mijn aankoop ook in een ander land laten bezorgen?

    Dat kan. Op de volgende link staan de verzendkosten voor de meeste landen: International orders. Neem contact op met de klantenservice als het gewenste land hier niet tussen staat.

  • Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL punt laten bezorgen?

    Nee, dat is (nog) niet mogelijk. Momenteel is het alleen mogelijk dat PostNL jouw bestelling thuis (of op een ander huisadres) levert. UPS levert je bestelling wel op een afhaalpunt (van UPS).

  • Waar is mijn order?

    In de toegestuurde track & trace code kun je het pakket volgen en de status zien. Neem contact op met de klantenservice als je de track & trace code niet hebt ontvangen of de status van het pakket niet duidelijk is.

  • Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

    Er zijn meerdere mogelijkheden om in de webwinkel veilig en gemakkelijk te betalen met: Bankcontact/Mister Cash, Creditcard (MasterCard en Visa) , PayPal, Maestro, Dille & Kamille cadeaukaart.
  • Moet ik ook verzendkosten betalen als ik een cadeaukaart bestel? Het is toch een brievenbuspakje?

    Wij hanteren voor alle standaardpakketten een tarief van € 4,95 voor een bestelling tot €50,-. Bij een bestelling van €50,- of meer worden de artikelen gratis thuisbezorgd. Wij hanteren hetzelfde tarief voor alle artikelen (onder de waarde van €50,-). De enige graadmeter is de waarde van de bestelling. Helaas is het niet mogelijk voor zeer kleine of lichte artikel een apart tarief te berekenen. Voordeel is dat ook cadeaukaarten een eigen track&trace krijgen zodat je weet wanneer je cadeaukaart wordt bezorgd.

  • Wat kost het retourneren van een aankoop?

    In de meeste gevallen kost een retourzending met Bpost €9,95. Deze prijs is afhankelijk van het gewicht van de retourzending.

  • Hoeveel tegoed staat er nog op mijn cadeaukaart?

    Op onze website bestaat de mogelijkheid om het tegoed van je cadeaukaart zelf te controleren. Onderaan op de homepagina, onder het kopje ‘Service’ staat: saldo cadeaukaart. Na het invoeren van je cadeaukaartnummer en de veiligheidscode, verschijnt het tegoed van de cadeaukaart. https://www.dille-kamille.be/nl/klantenservice/saldocheck/

  • Is het mogelijk om mijn bestelling nog te annuleren?

    Na de geplaatste bestelling is er ongeveer 10 minuten speelruimte om de bestelling te annuleren. Neem binnen die tijd dus (telefonisch) contact op met de klantenservice. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden als de pakbon is aangemaakt.

  • Tijdens de betaling is er iets misgegaan en nu is het tegoed van de cadeaukaart verdwenen. Hoe krijg ik dat saldo terug?

    Na een mislukte betaling lijkt het In eerste instantie inderdaad alsof het tegoed van de cadeaukaart is geschreven. Maar de kaart heeft ongeveer twee tot drie uur de tijd nodig om zich weer op te laden. Na die tijd kun je altijd even online controleren of het tegoed weer op de kaart staat.https://www.dille-kamille.be/nl/klantenservice/saldocheck/

  • Waar kan ik de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart verzilveren?

    Je kunt onze cadeaukaart bij al onze winkels in NL en BE, maar ook online op www.dille-kamille.be.

  • Kun je mijn oude mailadres uit het systeem verwijderen?

    Ja, dat kan. Stuur hiervoor een mail naar klantenservice@dille-kamille.com met het oude mailadres. De klantenservice maakt het oude mailadres dan onklaar in het systeem.

  • Waarvoor dient de extra toeslag van €4,50 bij bijvoorbeeld stoelen?

    Wij hanteren voor onze standaardpakketten een vast tarief voor een bestelling tot €60,-. De stoelen en andere grote artikelen kunnen – door de afmetingen- niet als standaardpakket verstuurd worden. De verzendkosten zijn daarom zeer hoog. Wij dragen het grootse deel ervan maar vragen je om een klein deel mee te betalen.

  • Ik heb een product bedacht dat ik graag via Dille & Kamille zou willen verkopen. Kan dat?

    Dat kan zeker. Ideeën zijn altijd welkom. Stuur een mail met alle productinformatie naar: info@dilka.nl, het algemene mailadres van de afdeling inkoop. Bij interesse nemen de inkopers contact op.

  • Hoe kan ik de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart verzilveren?

    Je vult de lange code op de kaart in én de pincode onder de kraslaag. Het bedrag van uw cadeaukaart wordt nu in mindering gebracht op uw bestelling. Als je onvoldoende saldo op uw cadeaukaart heeft, kan je met Bancontact en creditcard bijbetalen.
  • Waar vind ik de pin/veiligheidscode van de Dille & Kamille cadeaukaart?

    Je vindt deze code onder de zilveren kraslaag op de achterzijde van uw cadeaukaart.

  • Kan ik meerdere (digitale) Dille & Kamille cadeaukaarten tegelijk gebruiken? 

    Ja dit kan! Voer de kaart in, vul de codes in en voeg de pas toe.
  • Waar koop ik de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart?

    Je kunt de cadeaukaart kopen bij Albert Heijn of op onze website bestellen.

  • Kan ik de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart voor geld inwisselen?

    Nee, de cadeaukaart is alleen inwisselbaar voor de producten die op dat moment in de winkels of in de webshop voorradig zijn.
  • De waarde van de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart is lager dan de waarde van mijn bestelling. Kan ik nog een andere betaalmethode gebruiken?

    Ja, indien de waarde van de cadeaukaart niet toereikend is om de bestelling te voltooien zal worden gevraagd gebruik te maken van een extra betaalmethode om het resterende bedrag te voldoen. De mogelijke betaalmethodes zijn Bancontact en CreditCard.

  • Ik ben per ongeluk de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

    Dat is heel vervelend maar ook tevens uw eigen verantwoordelijkheid. Je kunt in dit geval geen aanspraak maken op compensatie.

  • Het lukt mij niet om de (digitale) Dille & Kamille cadeaukaart te verzilveren.

    Om achter de oorzaak hiervan te komen vragen we jou de volgende stappen te doorlopen:
    1. Heb je de cadeaukaartcode juist overgenomen? 
    2. Gebruik je de pincode (onder de kraslaag) achterop de cadeaukaart?