Speciale maatregelen

In de afgelopen weken hebben wij extra maatregelen genomen (onder andere het plaatsen van schermen bij kassa’s, het ontsmetten van winkelmandjes en het bepalen van een maximum aantal klanten per winkel ), waardoor wij er vertrouwen in hebben dat het verantwoord is om onze winkels weer te openen.

Bekijk het overzicht van alle winkels hier >

Wij volgen nauwgezet de maatregelen van de overheid en de veiligheidsraad en houden jullie op deze pagina de hoogte van eventuele wijzigingen.

Hopelijk tot gauw in een van onze winkels!


Haal je artikelen op in de winkel

Ben je nog op zoek naar een leuk cadeautje, voor een ander of voor jezelf? Of wil je je servies of kaarsencollectie compleet maken? Je kunt nu ook – op aanvraag - spulletjes bestellen en ophalen bij jouw Dille & Kamille-winkel. Lees meer over het ophalen in de winkel >


Maak een afspraak voor een persoonlijke shopping sessie

In overleg kun je van maandag t/m vrijdag tussen 10 en 12 uur bij ons terecht voor een korte personal shopping-sessie. Wij helpen je dan graag persoonlijk in een lege winkel, met alle aandacht voor jou!

Let op: kom alleen als je afspraak bevestigd is

Kom alsjeblieft alleen als jouw afspraak bevestigd is. Maak deze afspraak dan ook bij voorkeur via de telefoon, dan kunnen wij deze gelijk bevestigen!


Welke maatregelen worden er genomen?

Uiteraard hebben onze winkels strikte maatregelen voor de veiligheid van onze medewerkers en klanten. We vragen je vriendelijk om je hier aan te houden en de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen.

  • Het gebruik van een winkelmandje is verplicht
  • Wij laten een maximum aantal klanten binnen, zodat iedereen met gepaste afstand van elkaar kan winkelen
  • Wij hanteren een maximale bezoekduur van 30 minuten
  • Winkelmandjes worden ontsmet
  • Het is alleen mogelijk om elektronisch te betalen
  • De kassa's zijn voorzien van schermen

Shop online

We verwelkomen je graag in onze webwinkel en op social media, waar we elke dag voor je klaarstaan voor je bestellingen en vragen.

Tijdelijk gratis verzending vanaf 35 euro

Nu gratis verzending bij een bestelling vanaf 35 euro. Extra fijn als je niet naar een winkel wilt of kunt.

Contactloos bezorgd

Onze verschillende bezorgdiensten nemen maatregelen om klanten en bezorgers zo goed mogelijk te beschermen. Zo zullen zij pakketjes zoveel mogelijk contactloos bij je bezorgen bijvoorbeeld.

Langere levertijden

Door grote drukte in onze webwinkel en bij bezorgdiensten kan het langer duren voor je bestelling wordt afgeleverd. Ook zijn er door de toegenomen drukte in de webwinkel meer producten niet op voorraad dan je van ons gewend bent. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

WEES VOORZICHTIG EN WEES LIEF VOOR ELKAAR!


Ruilen en retourneren

Heb je iets bij ons gekocht de afgelopen tijd, en wil je dat ruilen of terugbrengen? Geen zorgen, deze tijd telt niet mee in je garantietermijn. Bewaar je kassabon en kom langs in een van onze winkels zodra we weer open zijn. Wij communiceren dit via social media en onze website.


Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Wil je hier meer over weten? Bekijk onze cookieverklaring voor meer uitleg.