Bestelproces

Wil je graag hulp bij het plaatsen van je bestelling? Of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je met plezier!

In onze webwinkel kun je eenvoudig winkelen en artikelen zoeken door gebruik te maken van onze categorieën of de zoekfunctie. Voeg het door jou gekozen artikel toe aan je winkelmandje door op 'toevoegen aan winkelmandje' te klikken. Rechtsboven kun je zien wat er in je winkelmandje zit en wat de verzendkosten zijn. Bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis. Wanneer je op werkdagen je pakket voor 23:59 besteld, is je pakket de volgende werkdag al in huis*. Klik hier voor meer informatie >

 

Maak gebruik van onze cadeauservice

Wil je je bestelling als cadeau laten inpakken? De kosten hiervoor zijn € 1,00 en je kan dit aangeven door te kiezen voor 'Als cadeau verpakken'. Daarnaast is er de mogelijkheid om - voor € 1,95 - een wenskaart met daarop jouw persoonlijke tekst toe te voegen aan je bestelling. Hiervoor kies je eerst één van onze originele wenskaarten en daarna voer je je boodschap in. Wij printen deze boodschap op de kaart en voegen deze toe aan het pakket.

 

Persoonlijke gegevens en factuuradres

Ben je een nieuwe klant bij de Dille & Kamille webwinkel? Dan vragen we je eerst een aantal persoonlijke gegevens in te voeren. Deze gegevens hebben wij nodig om ervoor te zorgen dat je bestelling goed wordt verwerkt en afgehandeld. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met je persoonlijke gegevens om (zie hiervoor onze privacy policy). Heb je al eerder besteld bij de Dille & Kamille webwinkel? Dan vragen we je in te loggen met je eerder opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

 

Bezorgadres

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan op je eigen adres (factuuradres), bijvoorbeeld als je een cadeau wil laten bezorgen. Antwoord dan 'ja' op de vraag: 'Wilt u het pakket op een ander adres laten bezorgen?' Vervolgens voer je een aantal persoonlijke gegevens van de ontvanger in (naam, adres, woonplaats), wij zorgen ervoor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een Kiala servicepunt. Er bestaan meer dan 500 punten, deze zijn vaak ’s avonds laat geopend of in het weekend open.  Grote artikelen zoals o.a. onze stoelen, kunnen helaas niet naar een Kiala servicepunt verzonden worden.

 

Betalen

In België kun je betalen met Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa of Maestro

 

Bevestigingsmail

Na het plaatsen van je bestelling en na het afronden van de betaling, krijg je van ons een bevestigingsmail. Als bijlage bij de bevestigingsmail zit je factuur.  Zodra wij je pakket meegeven met de bezorgdienst ontvang je van ons opnieuw een e-mail, hierin vind je een linkje naar de Track & Trace-code van je bestelling. 

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Wil je hier meer over weten? Bekijk onze cookieverklaring voor meer uitleg.