Levering
Nu gratis verzending vanaf 39 euro
Nu gratis verzending bij een bestelling vanaf 39 euro. Extra fijn als je niet naar een winkel wilt of kunt.
Bestellen alleen mogelijk bij een orderbedrag t.w.v. minimaal €10,-
Voor 23:59 besteld, dezelfde dag verzonden
Bestel je voor 23:59 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden. Nadat je hebt besteld, krijg je een track & trace code per mail.
Door grote drukte kan de bezorging vertraging oplopen
Ook wij hebben te maken met de gevolgen van de maatregelen rondom Covid-19. Wij doen er alles aan om het virus onder controle te krijgen. Dat betekent dat er regelmatig personeel thuis moet blijven en bijvoorbeeld geen orders in kan pakken. Ook zorgt de drukte in de voor extra grote drukte. Hierdoor kan de verzending van bestellingen vertraging oplopen.
Contactloos bezorgd
Onze bezorgdiensten nemen extra maatregelen om klanten en bezorgers zo goed mogelijk te beschermen, zo zullen zij pakketjes zoveel mogelijk contactloos bij je bezorgen bijvoorbeeld.
Bezorgadres
Dille & Kamille bezorgt momenteel in Nederland, België, Frankrijk en in Duitsland. Voor het transport en de bezorging van de pakketten werken we samen met bpost, Kiala en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen. Dit kan je eigen adres (tevens factuuradres) zijn, of het adres van familie of vrienden. Weinig thuis? Kies dan als bezorgoptie voor Kiala of DHL servicepunt, zodat je bestelling wordt bezorgd bij een van deze punten. Let wel op dat je geen postbus als bezorgadres kan opgeven.
Bezorgen
Via Bpost:
Bpost is de snelste bezorgmethode. Je pakket wordt twee keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, wordt je pakket bij de buren afgegeven. Als het bpost na twee pogingen niet lukt om je pakket te bezorgen, sturen zij het door naar een postkantoor bij jou in de buurt. Controleer voor de meest actuele status van je pakket de track & trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd.
Via Kiala/UPS:
Weinig thuis? Kies dan voor het gemak van een afhaalpunt en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt. Bestellingen via Kiala/UPS worden in 48 uur naar het servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft twee weken beschikbaar in het servicepunt. Indien je pakket niet binnen deze twee weken wordt opgehaald, wordt deze weer terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten.
Via DHL:
Je bestelling wordt naar het door jou gekozen DHL servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft vijf werkdagen beschikbaar in het servicepunt. Indien je deze niet ophaalt binnen vijf werkdagen, wordt het terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten.