Meest gestelde vragen
Levertijd
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen bezorgoptie. Nadat je hebt besteld, krijg je altijd een track & trace code per mail om jouw bestelling te volgen.Edit answer here.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellen is alleen mogelijk bij een orderbedrag t.w.v. minimaal 19,90
Bezorgen op jouw adres:
- Verzending binnen 2 werkdagen - 5,95
Afhalen bij een Dille & Kamille winkel of een afhaalpunt
- Ophalen in de winkel - Gratis
- Ophalen op een afhaalpunt - 6,95
Meer informatie? Klik hier
Edit answer here.
Bezorgen en afhalen
Welke bezorgopties zijn er?
Bezorging op neen door jouw gekozen adres, ophalen in de winkel (gratis) of ophalen op een afhaalpuntEdit answer here.- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Controleer voor de meest actuele status van je pakket de Track & Trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd. Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact op via klantenservice@dille-kamille.com of 03 201 9999. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00 uur.Edit answer here. - Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt naar keuze. Deze optie kies je in stap 2 van het bestelproces. Houd je track & trace in de gaten; hierin staat binnen welke termijn je jouw bestelling moet ophalen.Edit answer here. - Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
Ja! Je kunt je bestelling laten bezorgen in een Dille & Kamille winkel, mits de gekozen winkel de artikelen op voorraad heeft.Edit answer here.
Retourneren
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je kunt je bestelling gratis retourneren in een van onze winkels. Let op: meld je retour vooraf aan via onze retourportal. Wil je je bestelling per post retourneren? Dit kan vanaf €10,15 en regel je eveneens via de retourportal.
Hoe en tot wanneer kan ik retourneren?
Binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Je kunt het ongewenste artikel zelf retour sturen naar ons centrale magazijn. Het is ook mogelijk om de artikelen via een Dille & Kamille winkel te retourneren. In dat geval hoef je geen retourkosten te betalen. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort op je rekening. Let wel op: je ontvangt het aankoopbedrag dus niet direct terug in de winkel. Bekijk hier meer informatie over retourneren.
Kan ik retourneren in jullie winkels?
Ja, het is mogelijk de hele bestelling (of een deel van de bestelling) in een Dille & Kamille winkel te retourneren. Let op: meld je retour vooraf aan via onze retourportal.
Zakelijke bestellingen
Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, krijg ik een factuur?
Ja, kies in stap 1 voor zakelijk bij type bestelling, vul vervolgens je btw-nummer in. Je ontvangt de factuur digitaal op het opgegeven e-mailadres.
Bij bestellingen boven 500 euro kun je via onze B2B afdeling een zakelijke bestelling doen. Neem daarvoor contact met ons op via zakelijk@dille-kamille.com.Edit answer here.