Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.
- 100 dagen bedenktijd
- Terugbetaling binnen 14 dagen
- Een kapot artikel ontvangen? Bekijk hier wat je kunt doen.
- Ook mogelijk om in de winkel te retourneren
Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
Retour in een van onze winkels – Gratis
- Voer je e-mailadres en ordernummer in.
- Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op.
- Kies voor Instore drop-off
- Bekijk het overzicht van onze winkels
Let op! We kunnen je retour in de winkel alleen aannemen als je deze vooraf via de bovenstaande knop hebt geregistreerd.
Nadat je je bestelling in een van onze winkels hebt afgegeven en een collega deze heeft aangenomen, ontvang je binnen 5 dagen een bevestigingsmail van je retour.
Retour per post – vanaf 10,15
- Voer je e-mailadres en ordernummer in.
- Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op.
- Controleer het overzicht, kies de vervoeder en pakketgroote, betaal de retourkosten en bevestig.
- Ontvang een e-mail met verdere instructies
Bewaar de track & trace goed. Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail.
100 dagen bedenktijd (herroepingsrecht)
Je kunt je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst terugsturen. Vergeet niet je retour aan te melden, zowel voor retourneren per post als voor het terugbrengen in een van onze winkels. De uitleg hierover vind je bovenaan deze pagina. Bij vragen kun je contact met ons opnemen.Edit answer here.
Terugbetaling binnen 14 dagen
Wij betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring, het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.
Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.
Behandeling bestelling
Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij je dit zo netjes mogelijk te doen. Wanneer u de verzegeling verbreekt van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur en van producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, kunt u deze producten niet meer retourneren. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Voor wie zijn de kosten van retourneren?
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
5. In één van onze winkels
Je kunt je aankoop ook gratis retourneren in één van onze winkels. De winkelmedewerker zal de artikelen dan terugsturen naar de webwinkel. In principe krijg je geen geld terug in de winkel. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort op je rekening.
In sommige gevallen kun je wel ruilen in de winkel.
Wil je je artikel ruilen?
Een gekocht artikel kan helaas niet geruild worden. Wel kun je het artikel retourneren en een nieuwe online bestellen of kopen in een van onze winkels. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie hierover: klantenservice@dille-kamille.com.
Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?
Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via klantenservice@dille-kamille.com.
Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?
De volgende artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden:
- Cadeaukaarten
- Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
- Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
- Digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
b. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest; - Diensten, die geheel tijdens de bedenktijd worden uitgevoerd, indien:
de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
de consument heeft verklaard afstand te doen van zijn recht van ontbinding zodra de handelaar de overeenkomst is nagekomen.