Door grote drukte kan de bezorging vertraging oplopen >

De volgende kleurcodes kunnen op de row gezet worden voor de corona melding. Deze kan je selecteren door bij row op het tandwiel te klikken en daar de achtergrond kleur te selecteren.

#768985
#A0B6B0
#D93F41
#DD6832
#C9C9B8
#6B795F
#4A5571
#6F5F6D
#DDAC98
#DFC65D
#741B25

Een goed begin van je dag

Begin jij ’s ochtends altijd gehaast aan je dag? Door iets eerder op te staan, en wat meer tijd te maken voor je ochtendritueel, zit je waarschijnlijk de rest van de dag beter in je vel en heb je meer energie. Wij geven wat tips voor een goed begin van je dag! 

  • Yoga, wandelen, een dansje doen op je lievelingsmuziek of kort wat oefeningen doen: door ’s ochtends te bewegen, word je goed wakker en het helpt bij het verlagen van stress. Voor wie nog veel thuis werkt, is het fijn om te bewegen in de buitenlucht. Door je dag te beginnen met een blokje om, of een stukje fietsen, start je daarna fris aan je werkzaamheden. Sporten, of op een andere manier bewegen, zorgt dus voor een goed begin van je dag!

  • In plaats van snel onder de douche te springen ‘s ochtends, kun je door tien minuten eerder op te staan, hier ook een ‘spa-momentje’ van maken met fijne verzorgingsproducten en een moment voor jezelf  aan het begin van je dag. Je kunt dit moment gebruiken voor wat jij wilt: alvast de dag doornemen in je hoofd of juist nog even nergens aan denken!    

  • Door ‘s ochtends even rustig, en gezond, te ontbijten begin je je dag goed. Dit recept van ‘overnight oats' maak je de avond van tevoren al klaar, waardoor je ‘s ochtends niet veel tijd meer nodig hebt om dit voedzame ontbijtje op tafel te zetten. Hierdoor kan je er ontspannen, en misschien zelfs wel ‘mindful’, van genieten: leg je telefoon nog even weg, zet een kopje thee en begin je dag goed met deze heerlijke havermout en een kwartiertje aandacht voor het hier en nu. 

  • Het gebruik van een Weekplanner Dille & Kamille geeft rust. Door al je bezigheden hierop in te vullen, zie je ’s ochtends in één oogopslag wat je die dag te doen hebt. Ook kun je er momentjes voor jezelf mee inplannen of er juist op aangeven waar jij deze week meer aandacht aan zou willen besteden. Wat zijn je persoonlijke doelen (van een sport- of werkdoel of juist meer gezellige filmavondjes: alles mag!) deze week? Door dit op te schrijven op je weekplanner herinner je jezelf aan het begin van de dag aan wat voor jou belangrijk is.

  • Je denkt er misschien niet zo snel aan, maar start je (vrije) dag eens met kleuren. Door het kleuren, ben je met je aandacht even helemaal bij één ding en kom je vanzelf tot rust. Een fijn, ontspannen begin van je dag! Download één van onze mooie kleurplaten hier. Veel plezier!

Bekijk onze favoriete artikelen

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Wil je hier meer over weten? Bekijk onze cookieverklaring voor meer uitleg.